Tjoff

Fan vad tiden kan gå fort iblan. Dagen är ju snart slut.
Najs med det är ju att Jocke snart kommer hem =)
Jag hade tänkt handla hem en massa olika goda frukter och nötter till ikväll som vi kunde ha att mumsa på, men jag har inte velat ge mig ut alls med Ninni.
Hon har nästan bara sovit idag. Orkat va uppe i kanske 30-45 minuter och sen har hon blivit trött igen och fått gå och vila. Men hon har ätit och druckit bra, har fått alvedon som hjälpt till att hålla febern nere lite. Men hon har varit varm idag.
Stackars lilla hjärtat mitt!!
Men en sånhär dag får gå, hon får ha sin chans att bli av med skitet och då sover hon mycket. Men håller det i sig på det här viset hela dagen imorgon med så vet jag inte om vi inte ska ta kontakt med vårdcentralen eler nåt, så de får kolla så det inte är nåt allvarligt.
Men jag tror att det är en kraftig förkyldning, med febern och hesheten.

Min pappa kom hit en liten sväng idag. Jag och Ninni fick lite rosor på Alla Hjärtans Dag. Och hjärtekakor  =)
Så en kaffe och kaka blev det och lite snack. Ninni va vaken en liten stund iaf så att morfar fick mysa lite med henne =)

Jag har suttit här vid datorn hela dagen, frossat i det goda chokladet och fixat med bloggen.
Samtidigt som jag självklart saknat Jocke, så har det varit skönt med en sånhär dag då jag kan pilla med mitt utan att vara tråkig =)

Hoppas ni alla haft en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0