Soligt

Det är så skönt, solen skiner och värmer och får snön att smälta bort efter hand. Som jag längtar till våren nu!
Kunna va ute med hundarna ordentligt, Cox bara fryser i snön ju. Meshund.
Va ute och gå allihopa, ha fika med sig, gå och mata ankorna, leka ute på gräsmattan, Det ska bli najs när vi kan göra det igen.
Åh, sen till sommaren när vi kan börja åka till stranden igen!!!
Ja, det kommer det med =)

Jocke har åkt till jobb och jag sitter och väntar på att Ninni ska vakna så vi kan köra bort ett par kvarter till Therese, Patrik och Lucas. Fikatajm! =)
Vi bor så närar varnadra, med har inte sets på så länge ändå. Kassa vi är. Men nu ska vi dit iaf=)
Lucas hade ettårskalas igår, killen börjar bli stor =)

Sen ska vi ner och köka på pizzerian idag, kanske ta en sväng inom Orås på vägen med har jag funderat på, får se lite vad klockan blir med.

Så jävla skönt att ha fått städat och tvättat allt, ni fattar inte! Att jag fick gå hr helt själv i min egen värld och yra rundor och fixa, najs!

Jag sov ända till 10 tror jag klockan va idag, jävla skönt!!
Jocke hade lagt sig jätte sent, inget som förvånar mig, med tanke på att Micke va här, brukar bli sen då. Tvätten va inte klar när jag gick och la mig, så Jocke hämtade upp det vid 4 i morse. Fortfarande några plagg som va lite fuktiga, så de hänger här nu. Jag och Ninni ska fixa allt sen, vika och lägga in. Får bli ikväll.
Ninni har så mycket kläder!!! Hon har mer kläder än jag och Jocke har tillsammans för fan, och det är svrt att få en bra ordning på allt så man lätt hittar. Lyckas alltid röra ihop det, så gör jag om allt som jag kommer göra idag när jag lägger in rentvätten.
Men ska sortera lite idag med, för där är lite kläder som inte passa längre.

Så, ag ska lägga mig och chilla nu tills Ninni vaknar =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0