Snor, städ, tvätt

En snabbt yjohej från mig.
Tog kaffe med svärmor innan Jocke åkte till jobb idag,m sen lämnade jag Ninni till mormor och jag tog en kaffe där. Tvätten är igång, jag har precis slängt i mig ett par knäckemackor och ett glas bojboj, så nu ska jag sätta igång ordentligt med städning. Retsen av dagen typ...och snora =)

Vi har köpt ny, eller ja begagnad, hundbur idag, hur jävla bra som helst! En Volvo-bur, passar perfekt och hundarna får ju plats nu =)

Nej, jag ska komma igång, så ha en bra lördag alles, så hörs vi!!



Kommentarer
Postat av: Emilie- Mamma till Liam

ja hon är super trevlig och kunnig, jag litar fullt ut på henne, vi har gått där innan med vår förra hund också.



http://www.ringvet.se/



Hon är halv dansk, jag förstår inte precis allt hon säger men det blir bra ändå haha du kanske är bättre på danska än vad jag är.



nej jag får ta mig i kragen och påbörja teckningen, suck känner inte alls för det.

2010-02-27 @ 17:09:24
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0