Okul att vakna

Kli i halsen, hosta och sen såndär hosta så det känns som att man inte får luft. Ja så vaknade jag i morse. Inget kul alls.
Men efter host attacken och lite spott och fräs när jag va ute med hundarna, så kändes det lite bättre. Man känner sig så fräsh! =)

Ninni vaknade med, misstänke lite att jag väckte henne, men nu vilar hon igen.

Mange va här en kort sväng igår, han va inte på huget och körde ganska tidigt för att gå och lägga sig. Vi kollade på film sen, två filmer hann vi med innan mina ögon va för trötta, och jag kände mig rätt hängig med.
Första filmen, City Island, va bra. En lagom annorlunda skruvad och rolig film, rekomenderas!!
Den andra va Bröllopsfotografen. Trodde den skulle va bättre, så blev lite besviken.
Vi har sovit på soffan i natt, det va en del hockey Jocke ville se och jag somnade strax efter vi sett filmerna.

Vi får se om vi sticker till mamma idag för att käka de här våfflorna....annars idag...ja, vi ska se MFF-Elfsborg matchen, de spelar nån gång vid två, sa Jocke.
Inte så länge tills säsongen börjar!!! =)=)=)
Sen vet jag faktiskt inte annat vad som händer, jag tänkte att jag skulle tvätta lite idag, behövs. Jag har legat lite på latsidan där =)

Innan jag avslutar, så vill jag hurra ett STORT GRSTTIS TILL MALMÖ FF PÅ 100-ÅRS DAGEN!!!!!

Ha de gott folk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0