Nytt år börjar

Ja, ett nyttår börjar för mig nu. Mitt 27:e år, känner mig gammla och vis....eller inte =)
Börjar bli förkyld iaf, Ninni har nog lyckats smitta oss.
Vi vaknade ju och tittade på hockeyn, men jag va så jävla trött och Jocke va inte så pigg han heller, så vi stängde av och somnade om igen.
Nu har ja lite ont i kroppen och det retas lite i halsen. Får köpa Esperitox och knapra!

Jocke ska upp och hjälpa Salle med lite möbler nu, sen när de är klara ska vi sticka till La Café och äta frukost. Det ska bli så gott och det va ett tag sen vi gjorde det nu. Gottit!

Vid två-tiden ska vi ut i skogen, vi är bjudna på frukost hos skogdtrollen (svärfar och Ann) och sen blir det nog bara en lugn dag. Mange kanske kommer en sväng =)

Ninni tycker ju det är så kul att sitta på pappsens axlar, extra kuligt är det när pappsen lytar sig bakåt då =)








Och igen =)






Hur kuligt som helst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0