NINNI GÅR!!!

Ja, nu händer det saker. Ninni har börjat gå ordentligt, helt själv!!
Duktiga tjejen!!!
Hon har haft fullt upp idag må jag säga =)
Jocke körde till jobb, Ninni låg och vilade då men vaknade precis när han körde. Vi tog det lugnt, gick och badade och gkorde oss klara för att ta oss ner till pizzerian.
Vi stannade till på ICA och handlade lite först och sen bar det ner mot Vollsjö.
Vi åt nästan direkt, va hungriga båda två. Ninni fick en liten, liten Bolognese och hon tyckte köttfärsen va jättegod.
Sen kom Micke (Vollsjö) och då va ju Ninnis dag räddad och hon va inte långa stunder utan Micke =)
Sen kom det, bara sådär - Ninni gick från Micke till mig, många steg!
Hon har tagit sina 4 steg innan i veckan, men då har vi suttit och velat att hon skulle gå, men nu bara började hon gå!
Jag hade ett leende som sträckte sig från ena örat till det andra. Hon va ju så duktig och sen gick hon fram och tillbaka.
Foto blev det en massa idag. Och Micke fick fram sin telefon med och fick filmat lite när Ninni går, så jag ska få den sen så ska ni få se! =)
Jocke va ju inte med och det tyckte han inte va så kul, men sen fick han med vara med om det. Ninni gick till honom sen, fina tösen vår!!

Nu har Jocke kommit hem och Mange är med här. Fotboll på tv och kuddarna ligger redan här i soffan så vi kan somna här inför nattens UFC =)


Dagens bilder =)


Så klart ska man kolla vad Roxana gör =)



Äääää



Provar Mickes keps



Ser drogad ut..



Mmm, en citron! Det tycker jag om.






Men ja, lite surt är det ibland =)












Sen tog Ninni och Micke bilder på Mammsen






Bilen är alltid kul att leka med och den fick följa med på äventyr =)









Kompis Micke =)



NINNI-GÅR-BILDERNA!!!
























Sen fick det bli lite kex =)



Manges läsk såg ju så god ut. Bäst att hålla koll på den =)


Hans klocka är med fin =)



Tycker om dig Mange!



De andra, de jobbade på =)






Tungan rätt i mun Roxy! =)



Det har varit en kanondag idag. Och jag kan ju inte annat än säga att vi ät stolta föräldrar till världens finaste tjej!
Hon holler min egen lilla tidsplan, hon skulle ju ha blivit 1 år nu i februari och hon börjar gå riktigt nu, innan hon hade blibit 1 =)

Så, nu får jag va lite social med de andra, tror det ska bli film och jag drar bara ut på tiden genom att sitta här. Men måste ju få berätta och visa vad snäckan vår kan!! =)

Ha en kanonhelg. Imorgon ska vi jobba tillsammans! =)



Kommentarer
Postat av: Emilie- Mamma till Liam

så söt hon är, duktig flicka som går själv. haha tredje bilden uppe ifrån på de bilderna hon går så räcker ju faktiskt ninni fingret, till vem kan man ju undra hihi

2010-02-07 @ 08:38:59
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, ja hon har nog en lite konstig grej för sig när det gäller att räcka finger =)

Hon gjorde samma sak till oss första gången vi träffade henne tillsammans =)

Skitungen =)

2010-02-07 @ 22:19:20
URL: http://annamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0