Ninni busunge

En lugnt förmiddag. Vi vilade allihopa en stund och Ninni vaknade sen på busungesidan =)
Hon går och hittar på småbus, pillar på allt det där hon vet att hon inte får pilla på, skäller tillbaka när vi säger till henne och hon tar sina turer till tioletten för att leka med sina badleksaker om vi glömmer att stänga dörren ordentligt =)
Nu satte Jocke på musik. Tycker Ninni om, dans! =)

Jocke ska börja lite senare idag =) Ett par timmar bara, men najs är det!
Sen följer vi nog med en sväng och käkar lite med och jag tänkte att jag skulle göra lite godis till Salle. Har nougat i skåpet och jag vet att Salle älskar de godidarna jag gör till jul. Jag hade inte med mig några detta året, så då kan jag fixa till det till honom nu, lite tack med att Jocke får börja senare =)
Om inget annat kan jag göra dem här hemma ikväll och ha med den imorgon.

I natt är det UFC 109!!!
Så sova på soffan är det som gäller, så behöver vi inte störa Ninni i natt med att klockan ringer.
Två legender fightas i natt, två Hall Of Famers, två äldre män som ska upp i oktagonen och visa vad de går för. Randy Couture Vs. Mark Coleman
Som vi sa här i soffan för en stund sedan när vi sett invägningen. "Vad ska man säga"
Jag vet inte.
Längtar till fighten.
Fick lite gåshud när de gick upp för vägning.
Vill Att Couture tar hem det, det gör jag. Av anledningen att han ska få göra det igen, få nå upp igen och sen faktiskt tacka för sig. Han har varit på topp, han är en legend, han är Han. Men snälla, låt det inte gå för långt, Couture. Ja, du är en sann fighter, men även de bästa har sina glansdagar och vad mer sen skulle du behöva bevisa när som 46-åring?
Kanske fightas till du blir 50?
Jag det hade varit cool ren ut sagt, men det finns tuffa motståndare och det värsta jag skulle kunna tänka mig är att Couture inte hade nått dit han vill, toppen. Nå toppen nu och lämna sen över till de andra som ska ha sin tid med att glänsa.
Hoppas han vinner.
Kan i vilket fall som helst nog bli en del bra fighter i natt, ska bli roligt!!

Så, nu ska jag...ja, jag vet inte, ta det chill med la familia =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0