Min Dag =)

Det har varit min födelsedag nu!! =)

Vi va ju uppe i natt och tittade på UFC och vilken gala det va! Helt kanon, vilka fighter!
Klockan 7 i morse va det slut och vi somnade igen. Vi fick sova ända till 9.30 och det va ju trevligt =)
Jag fixade lite här hemma och sen kom svärmor på fika tills det va dags för oss att köra ner till pizzerian. På vägen det stannade vi till för att handla lite fika och jag ville köpa Budapestbakelse/stubbe. Jag såg att där inte va nån stubbe kvar, men där fanns iaf två "bitar" och tänkte att de kanske hade fler där bak. Alla tycker om dessa och då ville jag ha med sån ner!
Damen framför mig köpte de som fanns kvar och när det blev min tur frågade jag om de hade fler. Nej...suck!
Så det fick bli lite annat.
Nere på pizzerian när de va klara med sitt och det va dags för kaffe började jag fixa kakorna. Då kom Salle och ställde en bagerikatong framför mig och sa "varsågod".
Jag öppnade och vad va där, jo två Budapeststubbar!!! =)
Han hade varit och köpt de de hade! Mums!!

Efter fika där, så packade jag och Ninni in oss i bilen och bagav oss mot Orås och Baronfamiljen.
När jag kom dit så höll Åsa på att göra en tårta till mig!!! =)
Vilken överraskning, så glad jag blev! Antons förtjänst, det va han som menat på att de fick ju göra en tåra med! =)








Jag hade med mig semlor, men jag som de flesta av de andra dissade dem. Tårtan va ju skitgod!!
Kaffe och lite snack och chill. Ninni vilade en stund inne i sängen och märkte nog när Mange gick därifrån, blev tomt, för hon låg där och tittade när jag sen kom in för att klä på henne då det va hög tid för oss att ta oss vidare igen.

Då va det dags att ta oss tll mormor. Vilken isbana det va på vägen!!! FY!
Alex och Marjo va med hos mamma och när vi kom så va det kaffe och dajmtårta. Bara massa godsaker hela dagen =)
Efter besöket där, va det vidare igen, men nu va det sista anhalten innan vi skulle hem. Vi fick ju ta oss upp till morfar med =)
Jag hade fått med mig resten av tårtan som Baronfamiljen hade bjudit mig på, så den hade jag med mig till pappa. Lite god tårta till och stunds snack och Ninni gick och busade lite.

Men sen va det dags att ta sig till kara hemmet. Trötta efter en massa farande och Ninni behövde komma i säng.

Hemma va det i säng med Ninni direkt och hon somnade bums!
Hundarna fixade jag med och sen va det att packa upp presenter och sen till slut fick jag sätta mig ner. Det tyckte kroppen om!
Jag har fått blommor, blommor, blommor, pengar, pengar, pengar, målarstuff, massa kärlek och sen kommer jag få min Mp3 =)


Målarstuff  har jag fått!!!! =)













Jocke kom hem, vi tog ett varmt skönt bad och...ja...

Nu sitter vi här och det är inte många timmar tills vi ska upp igen. Det är hockey klockan 6 imorgon bitti, Sverige-Finland. Jocke ville se och jag brukar faktiskt titta när de möts.
Jag är ju halvfinne, men hejar på Sverige. Sen om vi vinner är det lite kul att mobba syrran för att finnarna loosade =)

Tack till Er alla som grattat mig, på alla sätt!!!
Tack för allt fint jag fått!!!
Tack till er som gjort min dag så kanon!!!
Det har varit supernajs!





Tack ifrån mig till er!





Kommentarer
Postat av: Emilie- Mamma till Liam

stort grattis i efterskott

2010-02-22 @ 07:58:11
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Jennie

Grattis i efterskott.

2010-02-22 @ 08:45:17
Postat av: Anna

Tack ska ni ha!!

2010-02-22 @ 09:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0