Massa snö!

Ja det har kommit rejält med snö!
Det va rätt fräckt att se hur spår efter folk bara försvann i yran och hur trottoaren helt plötsligt va lika hög som marken brevid, trots att den inte hade någon snö alls på sig innan på dagen.
Jag gick ut med hundarna på kvällen var och en för sig, Cox tyckte väl det va ganska kul men samtidigt kallt och lite jobbigt. Hade först tänkt att Atlas kunde bli inne den omgången, Cox behöver ju komma ut lite oftare. Men när jag såg hur mycket snö vi hade i trädgården kunde jag inte låte bli att ta ut honom sen med. Han va överlycklig. Han tycker det är så kul att springa i snön och speciellt där det är lite djupare. Så vi roade oss där en stund och jag hade snö upp till knäna ibland.
Sen läste vi igår. Hela kvällen och en bit i på natten. Jag läste klart min bok och Jocke har nu inte så mycket kvar av sin. Älskar böcker!

Idag vaknade jag av Ninni vid 5-tiden tror jag det va. Hon fick lite välling och somnade om. Inte konstigt att hon vaknade tidigt med tanke på att hon la sig tidigt igår.
Men sen startade dagen för oss alla vid 8-tiden. Vi har som vanligt druckit kaffe och tittat på nyhetsmorgon på tv 4.
Ninni vilar nu och Jocke sitter och läser.
Jag ska servera oss frukost nu och sen händer det nog inte så mycket idag, ska kanske ta en kaffe med Salle.

Bajbaj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0