Lite + lite -

Ja, nu vågar jag säga att Ninni är frisk så när som på den lilla snuva och hosta som hänger kver. Men febern har hållt sig väck =)
Hon sov en del igår med, men hon är mer och mer aktiv när hon är uppe och stunderna blir längre. =plus =)

Jocke fick aldrig det väntade samtalet om att hans förstärkare hade kommit fram till Malmö igår. Blev han purkig? Ja!
Men det är Jocke, han är så lycklig för att den äntligen kommit iväg och blivit lagad, att det inte va så jävla dyrt egentligen med tanke på värdet och sen blev den klar tidigare än han räknat med. Och så hinner den bara inte bli levererad med posten igår. Han blev besviken och hatade i stort sett alla som haft med förstärkaren att göra under förloppet och det slutade med att schaffisen fick största skulden till att den inte kommit fram.
Jaja, vill man något så inneligt är det inte konstiga att man blir besviken när den sista biten innan mållinjen får en rejäl omväg. = minus!!
Förhoppningvis kommer den idag!! =)

Annars igår...ja det va rätt lugnt. Vi tittade på nån film sen på eftermiddagen , vilade lite efter maten och sen kom Mange och tittade på film med oss.
Vi såg The Collector. En Skråck/thriller, bra film absolut värd att se. Äcklig emellanåt, sådär så jag satt med händerna för ansiktet och nångång fakiskt inte kikade mellan fingrarna.
Någon hade jämfört den med Saw-filmerna, jag förstår vad de menar, men hallå...Saw är Saw!

Lite foto har jag, bland annat lite från när Ninni varit sjuk men ändå försökt leka och från när Ninni tog ett bad igår =)


Lilla sjuklingen









Kille-kill under pappas och mammas fötter är kul =)






Hittar man nåt på golvet kan man ju alltid ge det till Cox =)






Hund-chill =)












Badankan Ninni. Plask plask!! =)






Yey, haha, bubblorna kommer!! =)






Titt mamma, ankan! (favorit)



Puss! (eller hångel)



iiäääh, bubblor runt munnen



En kär gammal vän =)



Och lite mer plask!!



Massa bubblor =)



Ja, gott folk, vi hörs sen. Nu ska jag ta en kopp kaffe till och väcka Jocke. Sen i eftermiddag ska jag och Ninni upp till mormor och äta middag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0