Kaffedoften

Sovmorgon. Det har jag fått idag!
Visserligen vaknade jag av nån anledning halv 4 i morse. Varför vet jag inte, men kunde iaf somna om.

Vaknar sen av att Jocke kommer och väcker mig, ser att han är påklädd och frågar när han gick upp. Klcokan 8, haha ingen sovmorgon för honom. Men jag låter ju honom sova länge ibland så =)
Jag vaknade till, kände lite av en kaffedoft, mmm! Halv 10 va klockan, najs =)

Vi dricker kaffe, lyssnar på musik och vaknar till liv ordentligt.
Sen blir det att köra och hämta snäckan, innan vi saknar henne för mycket. Blir lätt så, här fattas ju små busigheter =)

Vi ska till mormor sen idag och äta våfflor, gott! Ninni våffelpremiär, men jag tror hon kommer tycka om det lika mycket som pannkakor =)

Ikväll ska ni får bliderna, blir säker lite fler under dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0