Hjärtedagen

Det är ju Alla Hjärtans Dag idag. Inget vi firar med nåt stort direkt, blir väl lite mys ikväll. Jocke jobbar ju med, så lite svåtrt med nåt annat.
Vet ju att vi älskar varandra ändå =)

Men en liten hälsning till min underbara familj vill jag göra.

Ni är det finaste jag har, ni är mitt ljus i mörkret, min värme när det är kallt, min extra styrka när det behövs. Min trygga hamn som jag aldrig vill lämna.
Ingen har någonsin fått mig att känna mig så älskad och lycklig, så uppskattad.
Jag älskar er över allt annat!

Jocke...
Tack för livet vi delar tillsmmans.
Tack för vår fina familj.
Tack för all kärlek du ger mig.
Tack för att du är den underbare mannen som du är.
Vad egentligen kan jag mer säga än att du gör mig komplett!!
Jag älskar Dig!!








Kommentarer
Postat av: jocke

vassego:D

2010-02-14 @ 10:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0