Himma

Vi är hemma igen, eller ja vi har varit det en stund nu.
Jocke tränade och jag och Ninni hälsade på Salle och Roxana under tiden.
När vi sen körde för att hämta Jocke så såg jag en trött man på planen. Ja. Det va Jocke =)
Tränaren sa direkt till mig att jag skulle inte ha mycket nytta av honom denna kväll. Nope, hade inte räknat med det heller, haha!
Träningen va slut och trötte och slitne Jocke kom lunkandes. Vi körde hem och Jocke och Ninni gick och tog ett bad under tiden jag lagade lite kaffe och diskade.
Ninni fick sen sin välling och gick och la sig. Jag och Jocke ska titta på film, äta knäckemacka och dricka te =)

Får se hur Jocke mår imorgon, hahahaaa. Träningvärk De Lux kanske!?
Jag är impad iaf, han har inte tränat på så länge och nu kör han igång igen. Det är bra gjort.
Jag ska börja simma nästa vecka hade jag tänkt. Ingen anledning att vänta tills jag har en Mp3, får köra på utan så länge bara. Men komma igång ska jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0