Hemma sent

Ja, vi har nog inte varit hemm i mer än en halvtimme kanske.
Ninni vilade så länge i eftermiddags, så jag hann inte köra och handla mina målarsaker =( Får ta det imorgon ist då.
Vi körde direkt till Orås när hon vaknat, drack kaffe, snackade och hade trevligt, sen va klockan helt plötsligt halv 7 och innan jag kom iväg hann klockan bli lite över 7.

Ner till pizzerina och Ninni har nu börjat göra sitt försök till att säga 'Salle' =)
Även 'Mange' föröker hon säga och det blir bara bättre och bättre! Duktiga tjejen!!
Vi blev serverade mat och Ninni hon satt där och åt lite och fixade lite med sin mat. Doppade pommesen i såsen sjålv, vilket lätt bev hela handen. Sen tog hon upp lite sås med fingret och la det på köttet och sen tog hon köttbiten och åt =)
Gullunge!!!
Men sen fick vi byta kläder....=)

Jocke fick sluta lite tidigare och vi körde hem. Ninni fick sin välling och sover gott nu.
Vi kommer sova på soffan i natt, för lite innan 4 ska vi upp igen. Det är dags för UFC!!! =)
Det håller ju på till klockan 7 imorgon bitti. Dock brukar vi lägga oss vid halv 7, men det kommer bli drygt att komma upp sen ändå får jag säga, Ninni brukar vakna vid halv 8/8 nu, så man lär va trött.

Sen kommer svärmor och kanske svärfar med en sväng imorgon på kaffe på förmiddagen.
Sen när hela dagen bokad till max känns det som.
Jag följer med ner till pizzerian sen och sen ska jag till Orås och fira mig där, sen in till mamma på kaffe och sen ska pappa med komma nån gång under dagen. Får bli sen när jag är klar med alla andra och har kommit hem, han ska nog ingenstans ändå tror jag.

Jag hade ju först lite planer på att baka lite idag till imorogn. Men jag kunde ju inte köra iväg och handla, Ninni sov ju nästan hela eftermiddagen, så jag har inga saker hemme.
Får bli köbekaogor till fikat ist.

Så, nu ska jag lägga mig tillrätta i soffan, Mange är här nu med och jag vet inte om vi ska se nån film eller vad som står på listan.

Lite ont i magen har jag, drygt.
Kanske får gå ut och fisa lite eller nåt...


Natt, natt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0