Hem ljuva hem =)

Skönt att va hemma. Det va mycket att göra idag på jobb, men jätteroligt!! Vi jobbar bra ihop jag och Jocke och det är ju ett rätt stort plus om jag säger så =)
Vi körde och hämtade Ninni sen på vägen hem och hon hade somnat så gott i Marias knä i soffan vår lilla gullunge =)
Men...vår lilla gullunge har fått feber. Rosenröd om kinderna och varm hela hon.
Maria hade tagit tempen och den låg på lite över 38 grader.
Alvedon hade hon fått och det är bara att se hur det ter sig under natten och imorgon. Men hon har druckit bra idag och och kissar som hon ska, så det är väl kanske bara en förkyldning eller nåt. Kan va tänderna med.
Men hon har haft det kanon idag iaf och vi fick en bild skickad innan idag. Jättefin, Ninni i mitten sittandes på golvet och tvillingkussarna på varsin sida =)

Åh, så skönt det är att sitta här i soffan!! Känner hur kroppen slappnar av mer och mer. Najs =)
Jocke är och gör lite äggröra till oss, får bli en sen kvällmat, gotte!
Vi åt soppa på jobb idag. Den blev jättegod!
Glasnudlar med kycklingbitar, morötter, brocoli, lök, porjulök och kryddor. Rekommenderas!! Och ja, självklart knäckemackor med ost till =)

Imorgon blir det en väldigt lugn dag. Lär ju Ninni behöva. Kör hon med en sovdag, så vet jag ju iaf vad jag ska göra, pula med bloggdesignen =)

Så, äggen fräser i pannan och det är nog snart klart, vi höres alles!!

Ja, för er som inte fattade förra inlägget, så va det Jocke som skrev det. =)
Men han är ändå bäst =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0