God middag

Ja ist för god morgon, får det bli god förmiddag, för vi gick upp för en knapp halvtimme sen =)
Lyxigt va!!
Nej, Ninni är hemma. Det va upp vid halv 8, hundar och Ninni fixades och sen såg jag bara att Jocke stängde dörren till sovrummet. Ja, Ninni låg och höll på att somna igen, så vi hoppade över kaffet, la oss på soffan och somnade vi med =)
Skönt!

Men innan Ninni fick komma upp, så blev det lite musik på högre volym =)

Det blir ner till pizzerian med Jocke idag och sen ska jag inom Orås och hälsa på Baronfamiljen där =) En kaffe och ett grattis till största dottern =) Ska bli trevligt!!!

Annars ska det nog va lugnt, ska försöka tvätta golven med, Jocke dammsugade igår men jag fick ju annat att göra sen än att tvätta golven.
Får se lite när jag kommer hem med idag visserligen.

Ninni har rivit sig!! Jag får inte riktigt ihop det bara, hon måste ha rivit sig flera gånger och jag klippte och filade hennes naglar igår! Men tre, fyra rivmärken på ena kinden och ett av dem går över ögat med.
Fattar inte riktigt, men men. Hon har väl torkat snonäsan när hon sovit eller nåt.

Imrogn fyller jag år!! =)
Alltid kuligt att fylla år, jag kommer nog aldrig bli stor nog för att inte tycka om det, trots att jag haft mina år då jag inte riktigt har tyckt det varit hejhopp...
Men imorgon är jag gris! =)
Blir lite gäster imorgon, sen blir det lite firande på måndag =)

Så nu ska vi alla bli klara för ge oss av sen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0