Familjemys

Vi är mätta i magen, Ninni har vilat och nu är det bara myskväll som väntar.
Jocke sitter och spelar Fifa och Ninni går runt och hittar på småbus, pillar lite på lampan, kollar läget i hundkorgen, tar fjärrkontrollen från bordet och ger den till Jocke och hon är sådär allmänt söt =)

Det har varit en lugn dag, Jocke åkte med Fribbe innan och skulle hjälpa honom, men jag tror inte det blev så mycket av det om jag förstod rätt. Sen vilade vi allihopa innan vi körde och handlade.
Klockan va då senare på eftermiddagen och vi va jättehungriga.
Men maten fixades och det va jättegott. En sås med ordentligt med sting hade vi till fisken och det va gott, gott =)

Nu har Jocke en bajspaus från Fifa spelandet. Han är bra rolig han, han har suttit och funderat lite och kom sen fram till att han behövde nog verkligen gå....ja ni som känner honom är nog inte så förvånade =)
Knas-Jocke =)
Älskar Honom!

Vi ska se om vi kan få hem soffan imorgon och vi snacka lite om ifall vi skulle ta oss till badet imorgon med =)
Ska bli kul att se hur det blivit där. Jag hade ju tänkt börja simma där med, ska bara spara ihop lite pengar till det först, årskortet kostar 1600 spänn. Sen en Mp3 på det som kostar lite över 1000-lappen...wää!

HA, jag fick en bild på Cox idag när han ligger och sover sådär knäppt och hänger huvudet över kanten =)

Kokko-Cox sover gott =)




Så, ett bad med Ninni nu kan nog avsluta hennes dag bra innan hon blir trött i tittorna och ska sova =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0