Blommor & Blandat

Sitter i soffan, Mange (Pärup) är här och hälsar på, han och Jocke har spelat lite Fifa och nu väntar de nog bara på att jag ska bli klar så vi kan se en film. Men de får vänta lite till =)

Allt känns bättre och lättare nu, jag har lättat mitt lilla hjärta för mannen min. Jag är ju så jävla dålig på det... Men innan när jag fick sitta och tänka igenom vad det är frågan om med mig, så blir det lättare att prata med.
Jag vet ju att det bara är jag själv som ställer alla kraven. Så det är helt enkelt bara skärpning som gäller. Jag blir arg på mig själv med som låter det gå så långt.
Men men, nu känns allt bättre och jag är rätt bra på att ta itu med mig själv när det väl gäller så =)

Ja, nog om det skitet!
Jag har lite bilder till er =)



Hallo, någon där!?




Ninni kollar läget






Istället för att plocka ut alla leksaker, kan man klättra ner till dem istället =)









De fina tulpanerna =)












Fina liljorna jag fick av Jocke =)



Detta är något som nästan alla våra rätter inehåller =)
Starkt och gott!




Ha en bra kväll, ingen film för vår del, Jocke ska ju träna. Vet inte om vi ska följa med. De ska ha fysträning, så det är ju inget jättekuligt att titta på. Men vi kan ju kanske hälsa på Salle sålänge =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0