Ved och snö...

Ja, det är vad som står närmast på min meny. SKa ut och skotta mig fram till garaget och sen till soptunnan för att skotta fram den.
Ved ska sågas, vi får inte hem veden idag. Kanske inte från pappa heller, det vet jag visserligen inte än. Annars kommer den iaf imorgon förmiddag, så jag behöver inte såga överdrivet mycket idag iaf. Så hinner jag skotta med =)

Men, först ska Lillan somna...hon vill inte riktigt. Tappar nappen och blir sur. Inte lönt att ge sig ut än då...
Jag ska pälsa på mig iaf. Har tagit fram skidstället och det ska på, tänker inte tulta runt i all den snön annars. Här är mycket snö!
Jag har redan skottat en liten bit på altanen, så att vi iaf kan öppna altandörren =)

Maria va här på kaffe =)
Trevligt!! Hon är Lillans favorit, smilar upp sig lika mycket varje gång =)
Ninni va lite mer svårflirtad idag, inget myshumör där inte. Hon åt sina russin ist.
Nu vilar hon och som sagt, så väntar jag på att Lillan men ska slockna så jag kan påbörja ute-sysslorna.

När Jocke kommer hem idag, ja det vet man ju aldrig. Bara att hoppas på att det inte blir rent för sent. Sen är det helg och han är ledig!!!
Så najs!
Hoppas man får se han mer denna lediga helgen än vi fick förra =)

Så, nej nu somnar nog Lillan snart, så jag ska börja klä på mig. Tar sin lilla tid det med, med allt som ska på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0