Ved-jobb

Igår va det en såndär dag då det inte hände så himskans mycket...men det blev ingen vila för min del för det.
Jag tog tag i att röja undan bland Ninnis leksaker!
Allt hon inte brukar använda, det åkte ner i källaren! Så trött på att allt ligger på golvet när hon ska leta efter något. Nu så, nu kan hon leta igenom sina korgar bättre och nu använder hon sakerna mer när hon lättare ser dem ju.
Litta ordning och reda! =)

Jocke kom hem snabbt innan han körde och handlade och sen gjorde han mat när han kom hem. Mumsig gryta med pasta! =)
Lite mys och sen la sig Ninni och vi la oss och kolla film....och somnade innan detn tog slut =)


Idag. Ja, jag hade tänkt att veden slulle fyllas på i källaren. Så en dejt med rullebören idag. Men Jocke menade på att han kunde hjälpa mig när han kom hem, jag har ju ont i ryggen.
Men ja jag ser hur det känns. Eftersom jag använder rullebören, så är det inte lika mycket jobb.

Nu ska Lillan äta och sen ska jag och Ninni ha nåt i magen efter det innan Ninni går och vilar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0