Två sover, en kräkte...

Ja, jag räknar inte upp hundarna och vad de gör...de sover. Så, så har jag inte dissat dem helt.
Men ja, annars här hemma just nu då....?

Jo, klockan närmar 01.00, Ninni somnade för timmar sedan, jag gollade rundor på FB en stund, skulle sen väcka Jocke men fick inte liv i honom. Så jag rastade hundarna och tänkte att Jocke kanske bara skulle vakna till ordentligt...han öppnade bara precis ögonen när jag försökte väcka honom.
Men nej. Ingen Jocke ikväll. Han behöver väl sova helt enkelt.
Så jag har gollat rundor lite mer på FB, spelat ett kortspel rättare sagt =)

Lillan är vaken och va så trevlig nog att kräka lite på min kudde precis....tack snäckan..!

Jag ska nog lägga mig nu jag med. Om det är lönt...Lillan åt inte så mycket innan så jag hinner väl inte mer än att sona innan hon blir hungrig.
Eller kanske jag skulle se om hon vill äta lite nu, natta henne ordentligt, lägga mig i soffan och titta klart på Polar expressen som vi började titta på igår...?

Låter som en liten plan det...en bit choklad med kanske...?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0