Solig fin tisdag

Mer snö har det kommit, nog minst en 5-7 centimeter, fluffigt och fint ligget det överallt. Solen skiner och det är jättefint väder!
Det blev en sen natt, så lite trött är man allt, speciellt stackars Jocke som inte fick mer än nån timmes sömn innan det va dags för honom att jobba.
Ninni hade riktig sovmorgon idag, så jag fick nån timme extra =)

Lillan vilar nu, mätt och belåten och har snackat och haft sig, myst med Ninni i soffan och sen blev hon trött.
Ninni och jag har ätit macka med ost. "tack, tack baten! Bett magen!" sa Ninni när hon va klar och ställde tallriken på bordet. Va inte mycket hon åt, lite hade hon kastat till Cox som såg rätt nöjd ut...
Ninni blir bättre och bättre och piggare. Skönt!
Inte helt bra i magen än, men hon har fått tillbaka apptiten, så den kommer nog igång snart den med. Hon åt ok igår för att va lite halvkass fortfarande. Hon åt t.o.m middag!
Välling på kvällen, nej tack,men det slank ner idag iaf och nu lite macka, så hon kommer nog äta bra idag med =)

Jag ska bara dricka upp mitt kaffe, sen ska jag ut och skotta hundgården lite, så åker hundarna ut!!
Jag och Ninni ska ut och leka i snön! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0