Snö och ljus =)

Det snöar jättemycket!!
Det började tidigt, tidigt i morse och har fortsatt sen dess.

Atlas är iväg och jobbar med Jocke idag, han myser!!! =)
Cox va lite stirrig och undrade varför han fick bli kvar hemma, men lugnade sig sen och nu ligger han och sover gott i korgen =)

Jag och Ninni har myst och fixat lite julinspirerade ljusdekorationer här till storarummet =)

Nu måste jag tyvärr ut och såga lite mer ved då den ved vi skulle få hem inte kommer hem idag....blir imorgon ist.
Inget som passar in att få reda på nu för min del då jag inte bara kan gå ut och fixa ved hur som helst. Ninni ligger och vilar, så det är ju bra, men Lillan håller på att vakna till sig för hon ska äta. Skulle inte förvåna mig att när jag är klar med Lillan, så vaknar Ninni.
Då är det kört och ingen ved. Lite lagom irriterande.

Men, tills Lillan vaknat till ordentligt så kan ni få lite bilder av dagen =)


Å de snöar å snöar....halva staketet under snö!



Lite julpynteri =)






Ja, sen lite andra bilder....


Vattenläckan...



Japp, ölflaskorna kom till nytta igen =)



Vattenlampa =)



Ninni blev plötsligt väldigt trött när hon åt knäckemacka =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0