sikket klödderi

Hade vi inte skulle ha jobbat i helgen hade det inte varit så klöddigt...
Men det ska vi ju och då får blir det ändringar och klödd och fix till höger och vänster!
Ninni skulle vi lämnat till Ingegerd och töserna imorgon och där skulle hon ha sovit över. Men nu när vi inte har vår egen bil, så kan vi inte asa med oss hundarna.
Så, vi har fått låna en bil över helgen och Frida får komma hit ist över helgen och passa Ninni och hundarna.
Bilbarnstol till Lillan har vi ju inte heller hemma, så det får vi låna en över helgen med.
Sån tur vi har med folk omkring oss som ställer upp!!
Tack till er!!

Så. Nu kan vi jobba i helgen iaf, allt löser sig efterhand..

Jocke är iväg och fixar med bil och det nu. Han far rundor som vanligt för att få ihop allting.
Känns så dumt ibland. Att jag "bara sitter här hemma". Även om jag vet att jag inte "bara" gör det, så känns det så ibland...när Jocke far omkring, han blir den som får ordna allt.
Nåja, vi är ett sjuhelsikes bra team iaf =)

Nä, nu ska jag ge Lillan lite mat och sen är det kväll....ska bli skönt när allt blir lugn och ro här...blev en lite kaozdag av det hela...



Kommentarer
Postat av: Karolina

va tråkigt med bilen!!! tänkte på en sak, om det var en ordentlig smäll bör ni inte använda bilstolarna till tjejerna!

2010-12-11 @ 09:33:10
Postat av: Anna

Ja, jag har med tänkt på det..Ska se hur läget är när de hämtas...

2010-12-12 @ 00:40:05
URL: http://annamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0