Rullebören och jag

Vi tog en 12-13 rundor sammanlagt, jag och rullebören. Fram och tillbaka mellan garaget och källartrappen. Där skickade jag ner veden och efter några vändor gick jag ner i källaren och lavade den veden innan jag började om igen.
Atlas dök upp han med, inte kan man va duktig nog att stanna på altanen inte...Cox tyckte det sög rätt fett när Atlas hade lämnat honom där. Så han stod och pep och tyckte livet va pest.
Han fick nån småbitar av ved att roa sig med. Gick väl an i 10 minuter...

Väl klar och det va ugnefär lika mycket ved som när jag och Jocke fixade det förra gången, så tackade jag för mig.
Gick ut och hackade fram luftpumpen från is och sen va det dags att hämta Ninni som vaknade lagom tills jag va klar. Lillan är lite hungrig nu, så soffmys innan Jocke kommer hem =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0