Paus tack...

Nu känns förkyldningen verkligen av...och det gjorde nog inte saken bättre av allt fix med veden igår...kroppen och huvudet vill ta en paus. Bara få va ifrånkopplad ett litet tag. Är sådär småflummig i huvudet.
Men det får lösa sig på det viset att jag tackar för mig när Ninni vilar idag. Skiter i veden då, det kan jag och Ninni fixa när hon vaknat igen. Jag har inte haft orken till det än idag.
Vi är lite förkylda alla tre här hemma, men Ninni har ju samma ork som alltid, så hon kan tycka att jag är litt tradi idag...men då blir hon glad om hon får hjälpa till med veden senare i eftermiddag. Hon ville ge sig på det redan när vi va nere och hämtade upp lite mer ved.
När vi kom upp igen gick hon och tog på sig sina stövlar för att "jobba", som hon sa =)
Gullis!

Lillan ligger här och myser, hon är fortfarande lite snuvig hon med, stackaren, inte lätt när man är så liten. Ninni går själv och hämtar papper och snuter sig, sen spolar hon ner det i toaletten =)

Bil. Nej vi har ju inte hittat nån än. Vi är ju inne på volvo spåret, men han i Sjöbo svarar ju inte och vi vill inte lägga alla pengar på bil. Annat vi skulle vilja göra med.
Jag vet inte hur vi gör, kollade rundor lite igår och lär väl fortsätta idag.

Så, dags för Ninni att ta sig en vila snart, nu har hon srivit färdig på sin adventskalender som hon tittar i dagligen för att se om där kanske finns mer...nu skriver hon på baksidan ist =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0