Önskelistor

Jag håller på med önskelistor till töserna, men har inte kommit jättelångt.
Men så vet ni iaf att de är på gång.
Svärmor, det vi pratade omi telefon som jag skulle beställa....den är slut, så du vet!! :-(

Snart kommer Jocke tillbaka, han är nere och hämtar mat till oss från pizzerian. Latemansmat, gott =)

Har inte hänt ett smack idag mer än att det har tvättats och jag har sorterat lite bland Ninnis kläder. Jocke har vilat och vilat. Men nu kände han sig mer sjuk när han vaknade. Som han sa så kanske det hela bröt ut nu, får väl se vad som händer...

Cox...nja han är jag lagom trött på. Han sticker varje dag....sketadrygt!!!
Suck..

Hörs senare. Ska försöka bli klar med listorna senast till imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0