Ninnis önskelista

Vet inte vad det är med bloggen, men Ninnis önskelista blir inte publicerad...suck säger jag bara och nu när jag hållt på med den i omgångar, så kommer inte riktigt ihåg vad jag hade länkat till heller...

Så här kommer en till, den andra kanske dyker upp sen. Klödd!

  • Rutschkana
  • Färger - fingerfärg, badkarsfärg. Finns färgtabletter så man kan färga badvattnet också =) m.m...
  • Muminsaker
  • Shrek-gosegjur, om det finns....?
  • Riktig gitarr (finns små till barn)
  • Saker till hennes dockor (hon har badbalja med tillbehör)

Ja, ett litet urval iaf. Jag har inte skrivit i ordning som "önskas mest", så tänk inte på det!
Är det något så bara hör av er och fråga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0