Ninnis nya dans =)

I väntan på att Lillan snart ändå kommer att vakna för att äta, så tänkte jag att jag kunde fixa lite här =)
Jocke kom inte hem rent för sent idag, lagade mat när han kom och sen har vi chillat och skrattat åt söta Ninni som har kommit på en ny dans!
Hon och jag låg här i soffan, mös åt russin och det va musik-lyssnar-chill, när Jocke kom tillbaka in i rummet och dansade loss lite... =)
Ninni skrattade härligt åt honom och vi fick se en repris. Sen skulle Ninni med dansa och försöker nu dansa som Pappsen gjorde. En egen liten tolkning =)
Jag fick fram mobilen och började filma. Dock lite mörkt för att se riktigt ordentligt, så jag lägger upp de tre klipp jag fick, så hoppas ni ser nåt iaf =)
(nu när jag lägger ut dem, så är de inte helt 100 klara med processen på Youtube vilket kan påverka kvalitéten lite, men hoppas det  är ok när ni ser dem)



KLIPP 1


KLIPP 2


KLIPP 3


Go natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0