Negerbollar och rump-vickning

När Ninni vilat, så tog sig Jocke sen en vila.
Jag och Ninni passade på att göra negerbollar då. Ner med allt i bunken och vispa, vispa. Ninni hjälpte självklart till att hålla i elvispen och flög nån smula ut, då åkte den i Ninnis mun =)
Sen fick Ninni en egen liten skål med pärlsocker och en klick smet...jag visade Ninni hur man gör. Jag började rulla bollar och Ninni stoppade sin klick smet bland pårlsockret och sen började hon stoppa in allt i munnen.
"MMmmm!! Gott!!"
Ja. Så, Mammsen gjorde negerbollar och Ninni åt =)
Men en tallrik bollar blev det iaf och godkända blev dem!

Sen väckte vi Jocke och han körde ner till pizzerian och hämtade mat till oss. Han va den ende på vägarna och det är väl inte så konstigt...men mat fick vi och mätta i magen blev vi.

Sen blev det musik och dans. Ninni har lärt sig att "vicka på rumpan"....eller nja hennes egen tolknng då...hon böjer sig fram och svänger fram och tillbaka med armarna. Haha, ser jätterolig ut!
Kul har hon iaf =)
Efter dans, så fortsatte Jocke va DJ och jag och Ninni satte oss och lekte med tågbanan.
Rockn´roll från högtalarna och en trevlig och mysig kväll som tyvärr måste ta slut...Lillan åt, Ninni varvade ner, eller försökte iaf och sen gick jag upp och la henne.

Jag har fyllt på med ved här uppe nu, så slipper jag tänka på det imorgon iaf.

Kom precis på att jag glömt ringa svärmor....läser du detta imorgon bitti, så ringer jag dig imorgon!! Felåt! Jag har kollat rundor iaf =)

Så, ha de, vi höres imöra alles!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0