Nannig i tittorna...

Mina ögon vill bara sova idag...vaknade vid 4-tiden då Lillan skulle äta och sen fixade jag med kaminen så den fick fjutt igen.
Men efter det, när jag väl krypit ner igen, så kunde jag inte somna ordentligt på ett tag.
Ytterligare lite senare va det dags för Jocke att gå upp. Jag gick inte upp med honom, pratade bara lite sådär halvdannt med honom och han sa hejdå när det va dags för honom att gå ut.

Jag somnade om lite halvdannt igen, men har inte sovit bra då Atlas har gått rundor och Cox har drömt något så han  har ryckt med benen och de har slagit i korgen...drygt att lyssna på när man vill sova.

Lillan blev hungrig igen, så det va bara att ta sig upp igen och min syster ringde med då. Mamma va inte hemma...
Men hon är återfunnen iaf. Hon hade tagit fel dag för besöket på syncentralen, så hon hade tagit sig dit. Hon ska va där imorgon... =)

Lagom när Lillan va klar och jag kröp ner igen, så va det nästa tös som vaknade.... Hon kallade på mig en gång, sen blev hon tyst igen, så vi låg och drog oss en halvtimme till iaf.
Men fy så grusig jag är i ögonen nu...känns som jag kommer vila när töserna gör det idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0