Mög på G?

Mys i soffan med Ninni, mackor och juice till Mumin innan hon gick för att vila.
Jag eldar på som en galning men tycker inte jag får upp värmen. Trota att jag vet att här är rätt lagom. Men jag är frusen idag. Okul!
Hoppas på att det beror på att jag är lite trött då jag la mig sent igår. Mara det inte är en mögförkyldning eller nåt på G!! Vill inte. Har inte tid!

Men det har man väl aldrig...

Nä, bara att intala sig att det är trötthet och att golvet bara inte är helt uppvärmt än. Gå och tänka på att man ska bli sjuk, ja då är det nästan samma sak som att beställa det och vänta på att vakna upp till en sjukleverans...

Ja. Lillan hon sover, Ninni likaså. Hundarna ligger på varsitt håll och sover de med.

Funderar på om jag faktiskt skulle ha en riktig slappestund tills Ninni vaknar igen. Det va rätt längesen jag bara va undertiden hon vilar.
Ja, det ska jag minsann göra. Jag ska prega kaminen med ved, bädda ner mig under filten, lägga huvudet på Jockes kudde och sniffa lite och titta klart på Polar Expressen som inte blev av igår, då jag av nån anledning inte fick bild från datorn...
Mys =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0