Massa ved...

Ja, som vi har fixat!!
Nästan all ved kom ner i källaren, hann inte med riktigt allt, men det lilla som ligger kvar i trappen tar vi sen. Resten är nerer, dock lite kvar som måste staplas. Annars allt klart. Duktiga vi!
Och bra ved är det med, värmer jättebra!
Isolerat har det blivit med nere i källare, Jocke och Mange fixade det nu ikväll efter att vi ätit kinamat =) GOTT!
Ninni kom i säng lite senare än hon gjort innan i veckan, så hon tar nog en sovmorgon imoron. Men har jag orken direkt, så kan jag stapla klart veden då innan hon vaknar.

Nån bil har det inte blivit än. Han i Sjöbo svarar inte....pucko!! Och annonsen är ju kvar... Vi raggar vidare!

Jocke har köpt sig en julklapp idag, en ny ficklampa. En eftersökslampa. Lyser skarp som fan får jag tillägga...
Glad är Jocke för den och det är ju det som är huvudsaken. Han har en viss grej för ficklampor. Skulle kunna ha hur många som helst tror jag =)

Nu ska det bli chill och mys i soffan för vår del...vi hörs imorgon gott folk. Ha det så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0