Kväll!

Nu är det kväll!
Ninni somnade gott, trött som hon va. Men hon vaknade till nu för en liten stund sen och va lite lissen i ögat...va nog för att hon va varm, så jag la ett täcke åt sidan. Hon har haft extratäcke när vi hade det kallt här hemma och nu ska man bädda med allt ändå, trots att det inte är kallt längre och nu blev det nog för varmt... =)
Men hon verkar sova gott nu iaf.
Lillan har precis ätit, så jag håller kväll nu. Tills Lillan ska åta igen då vill säga =)

Jocke ska jag snart väcka. Han har vilat en stund efter maten.

Mange va här och hälsade på en sväng innan och tog en kopp kaffe. =)

Blir nog väldigt lugnt resten av kvällen...

Ja, mer har jag inte att säg nu....så lika bra att säga tack och hej för idag. Känner inte riktigt för att skriva ändå...märks nog..



Kommentarer
Postat av: Cissi

söt blogg du har :)

2010-12-14 @ 22:47:37
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0