Inte kommit så långt...

Akt två i städningen har inte börjat än...haha.
Har suttit här framför datorn ist och fixat lite. Ringt rundor till folk som har ved och kommit fram till att en man ute nånstans på andra sidan Hörby nog är bästa alternativet. Har inte helt farligt pris heller med tanke på säsongen och vilken kyla vi har.

Sen har räkningarna betalats. Alltid lika kul. (känn ironin sprudla gemon skärmen är ni snälla...)
Men tevligare än på länge om jag får säga så, hehe =)
Vi har fått pengarna för bilen nu (R.I.P Bettan) så en del kvar på kontot trots räkningarna iaf, hihi =)
Så, nu kan vi på mer allvar leta bil. Bil nummer 1 har vi redan fixat. En billig en som är bra och som Jocke trivs bra med. Så vi ska hitta en till mig med, så har vi två bilar och slipper klödda =)
Får se vad det blir för en.

Nu ska jag ta mig ner och påbörja akt två. Har suttit och väntat på om Jocke kunde ringa, men han är nog på ett jobb, så jag går ner och städar sålänge så det blir gjort iaf. Sen ska jag och Ninni ut i snön =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0