Inget bak

Nje, blev inga lussekatter idag heller....blir kanske imorgon ist. Ja, så kan vi ha det som fredagsmys =)
men får bara bli en halv sats, för jag har inte mjölk hemma så det räcker till full. Men lite mums kan det ju bli iaf =)

Jocke kom hem välbehållen idag och inte så sent. De fick hoppa jobbet i Lund.
Rätt klokt tycker jag med tanke på vädret...
Vi åt och sen gick jag och Ninni ner och tog ett bad medans Jocke vilade en stund.
Sen har det varit mys och lite film tittande. Ninni såg Shrek på reklamen, så den fick avsluta kvällen med lite "tiin", alltså clementin, innan Ninni gick och la sig.

Vi tittar klart på Shrek nu, jag har dock inte sett hela än, men kommer en dag jag gör det med. Måste ju se hur hela sagan slutar =)

Imorgon får vi kanske hem veden och pappa har fixat nästan ett par kubil till som vi får hem antingen imorgon eller på lördag =)
Skönt!!

Så, vi höres imorgon igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0