Hundarna själva hemma

Ja. Jag fixade oss, på med kläder och vi gick. Jag lämnade hundarna själva hemma...de hade fått mat, blivit rastade, varit och busat och sen legat och chillat här inne...jag hoppades ingenting. Bara gick jag sjkickade ett mess till Jocke att så, då va vårt hem i hundarnas tassar. Jocke hoppades iaf, han sa att han trodde på dem.

Ninni åkte på sin scooter upp till affären, gick hur bra som helst och vi parkerade den utanför. In gick Ninni och tog en liten kundvagn och vi plockade det vi skulle ha och gick sen ut igen. Men Ninni skulle inte åka utan hon började traska på ist och bort gick vi till "torget" och där skulle Ninni leka i snön en stund och klätta upp i snön =)

Sen fick vi börja ta oss hemåt, jag hade för en liten stund kopplat bort att hundarna va själva hemma. Och det va skönt, jag njöt av att va ute, Ninni njöt hon med. Fint väder, härligt!!
Men sen va det tillbaka till verkligheten och vi gick hem....och kom hem..

Jag tänker aldrig försöka lämna dem själva igen. Säger inte mer än så...jag fick städa när jag kom hem iaf...

Under tiden jag städade satt Ninni och tittade på Mumin och åt banan. Skönt att hon åt den iaf.
Hon va pigg och glad när vi va ute och åt bananen, så förhoppningsvis kanske det går på rätt håll nu. =)

Nu vaknar Ninni från vilan, ska se om vi kan fika lite till och Lillan ska med snart äta, sen har jag lovat Ninni att vi ska ut i snön igen =)
Hundkräken åker ut i hundgården då, där kan de golla sig bäst de vill....

Tänkte lägga upp bilder och videoklipp nu, men det får vänta...ni får dem senare idag!



Kommentarer
Postat av: Emilie- Mamma till Liam

nä fy det är verkligen hemskt när de små är sjuka, man är så hjälplös.

ok, ja då förstår jag ni behöver stor bil, som vi då fast vi inte har syskonvagn, men vi har en vagn och en björn till hund.

Jag var inne på att köpa en honda crv innan jag köpte saaben...ångrar mit tval nu då hondan var riktigt rymlig, men den kostar ju därefter med...kan vara en riktig bra bil om man vill ha billån.

2010-12-20 @ 16:55:35
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0