Får kläm på det!

Nu har vi kommit upp vid 9-tiden hela veckan, vi börjar minsann få kläm på att komma upp i tid nu =)
Det får vi se till att fortsätta med. Inte för att vi är så superaktiva under förmiddagen, men man får iaf lite mer gjort och ska man något, så blir det iaf av lite tidigare. Som igår, vi kom inte ut förrän rätt sent ändå, men tog sin tid innan vi va klara med allt och Lillan hade ätit.
Nu sitter Ninni i ena soffan och jag i den andra, med våra datorer i knät =)

...

Nja, nu tittar hon på Shrek, jag har snackat med Jocke och hållt honom lite sällskap på vägen upp till Kristianstad. Han ska hämta sakerna i Volvon (R.I.P) och kommer han nog hemom och lämnar det. Eller så fixar han med veden direkt.
Han med veden hade bara ett släp med ved nu sålänge...men det räcker ett tag iaf.
Så de blir att stapla ved idag igen. Vi ska försöka få in så mycket vi kan i källaren, fylla upp i pannrummet med.

Min näsa den rinner...och jag har fått lite av hostan. Går det som jag vill nu, så blir det inte mycket värre, nån dag med hosta och sen över =)

Jag tror minsann att jag ska baka ett bröd nu...så kan vi mumsa på det sen idag när Jocke kommer hem kanske =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0