?

Ja, ett frågetecken om hur denna dagen kommer bli...när Jocke kommer komma hem.
De har kört av vägen. Sitter fast och väntar på att bli bärgade. Sen ska de, efter detta, till Lund på ett jobb...
Tradet!!

Jag fick skotta mig in i garaget med fötterna idag...rätt mycket snö! Först kunde jag nästan lika gärna ha satt mig på röven och åkt ner för altantrappan...har skottat den lite nu iaf.
Jag fick resten av den ved jag sågade igår, la in en del av stockarna i garaget och sen fick jag gå in igen...räcker för idag iaf.

Cox va överlycklig när vi va ute, han sprang i snön, tuggade pinnar han hittade i garaget och sprang fram och tillbaka med mig när jag bar in stockarna =)

Blir det lusskatter idag tro?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0