Aj...

Har inte blivit städat idag. Klaffade inte som jag ville och ut kom vi inte heller. Blev för mörkt när vi väl hade ätit och Lillan med hade fått mat i sig och snackat lite.
Men det kommer ju en morgondag och vi har ju inte direkt något planerat, så städning imorgon då ist kanske?

Blev så frusen innan. Kröp ner under filten när Ninni satt med sin dator. Hon gav pianot till mig, så där satt vi och plinkade e stund innan Ninni gick och ritade. Jag satt kvar under filten och fick upp ärmen.
Ont i halsen, sådär irriterat.
Drygt, har inte lust eller tid att bli förkyld. Som vanligt, när har man det egentligen... :D
Så nu sitter jag här med en kopp te med honung i, se om det kan lena upp lite.

Jocke jobbar fortfarande. Saknar honom, har varit så skönt att ha honom hemma dessa dagarna under helgen.
Hoppas han kommer hem innan jag somnar, är rätt trött faktiskt. Trots att jag inte gjort nåt speciellt idag. Hänger nog i lite sen i lördags med, blev ju rätt sent.

Nu ska jag lulla vidare en sväng på nätet, bajbaj...



Kommentarer
Postat av: jocke

Nu e jag himma bajb!

2010-12-27 @ 23:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0