Aj idag med

Japp, jag är förkyld. Har ont i halsen idag med, så det dricks nu te med honung =)
Lillan har ju med varit lite snorig nån dagar, dock är hon lite bättre nu. Skönt!

Ninni sitter i soffan och mummsar på lite russin. Hon ville smaka på mitt te, men det tyckte hon nog inte va nån höjdare.
Shrek är på och det är så kul att lyssna på henne när de scener kommer som hon tycker bäst om. Som nu, har Shrek och Åsnan kommit till sottet för att rädda Fiona. Åsnan upptäcker draken och Ninni:
"Å ååu, daoken....å åååu åsan, akta..pring!!...geek kommer...å åååu!"
Underbart! =)

Nu ska vi bara komma igång och äta lite frukost, sen ska jag ut med hundarna i gården och vi ska ge oss ut och skotta lite och bort till en av grannarna som handlar ved från det stället som jag inte har nummret till. Se om vi kan få det och höra om de har ved. Inte så långt att köra ju, annars får det bli han på andra sidan Hörby.

Jocke är ledig imorgon. Måste få en massa gjort, hämta ved, hämta saker i Volvon och sen kanske det blir en bil till mig med imorgon om allt går bra =)

Så, nu ska vi sätta fart här hemma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0