Tyst, känns konstigt

Jag vaknade vid 6-tiden, kikade bort mot Ninnis säng, men kom på att hon är ju inte hemma.
Vaknade igen kanske en timme senare och undrade varför vi inte blivit väckta än...men ingen Ninni ju!
Så jag somnade om igen och vaknade vid halv 9 tror jag och gick ut med hundarna och sen började dagen =)

Allt va bra med Ninni iaf, Jocke pratade med Maria, de skulle nog träffas upp ute hos Sakogstrollen sen när Maria är klar med sitt.

Ja, vi satt här sen och undrade vad vi skulle göra, här va ju ingen Ninni.
Men vi tittade på ett avsnitt Supernatural och nu är Mange här och dricker kaffe med oss =)

Så jag ska äta kaka och ta en kopp nu, ha en bra dag alles!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0