Tvätt-check!

Ja, det har iaf blivit tvättat idag. Men det är allt....
Ninni gick och vilade igen när Jocke åkte till jobb och då va jag nere och hängde upp tvätt lite snabbt och sen tittade jag på Vänner.
Jocke ringde och sa hej och vi bestämde att jag skulle komma ner sen en sväng när tvätten va klar.
Sen. Bara försvann jag in i dimman. Jag kände mig inte trött eller att jag på något sätt va på väg att somna, men det gjorde jag, jag bara krashade!

Jag vaknade sen lite över 4 av att Ninni kallade på mig och vi gick upp. Jag fattade ingenting, men det behövdes väl.

Viklädde på oss och gick ner en sväng till tvättstugan och startade om torkrummet innan vi kördde ner och hälsade  på Pappsen =)

Mange va med där =)
Vi åt och snackade lite och sen somnade snuttan

Kommentarer
Postat av: Emilie- Mamma till Liam

jaha ok, skulle du ha dom för att göra en tavla eller sätta på tavelramarna ? finns ju mycket annat virke annars att använda om du skulle göra en ram annars. tror inte jag förstår riktigt hur du menar =)

2010-04-19 @ 07:35:25
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0