The end

Nu är veckan slut och jag har jobbat vad jag ska denna gång. Det har varit kul att jobba och det har varit lagom att göra.
Det blev pannkakor idag och jag sparade några till Ninni, Jocke och Mange så de med kunde få smaka när de kom ner =)

Vilken kram jag fick av Ninni när de kom och hälsade på!!!
Härliga älskade tös!!!
Den kramen behövde jag, som jag har saknat henne! Och vi träffades ändå igår...men vi ses ju nästan 24/7 annars, så konstigt har det dock varit =)

De käkade och sen körded de hem igen och Jocke och Mange gjorde smörgåstårta =) Gissa vad jag ska äta till frukost imorgon =)

Nu är jag klar med kvällen fix med, jag hämtade Ninni hos mormor där hon varit ett par timmar. Jocke...japp helt rätt, han är och jagar. De fick nån ny mark idag, så de sitter där nånstans i skogen och kuckilurar.
Ninni va fortfarande vaken när jag hämtade henne och hon hjälpte till att packa ihop allt och sen körde vi hem, mös lite och sen somnade hon gott =)

Jag ska...lägga mig på soffan och bara ta det chill, se klart sista avsnittet Vänner och somna tror jag står på schemat sen =)
Får börja se Vänner från början sen tror jag =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0