Städ-check!

Så, idag har jag städat!!! =)
Jocke fick ett ryck strax efter 7 i morse när vi hade gått upp och lagade soffan!! =)
Lite knep och knåp va det, men nu är den hel igen!
Längtar tills vi får en ny soffa... =)

Ja, annars har det inte händ så där mycket idag. Vi har tagit det rätt chill. Kollat film, skitdålig B-film...men vi va tvugna att titta igenom den lite snabbt iaf, för det va en del UFC killar som va med. Rätt pinsamt ändå!

Jocke är iväg och jagar vildsvin ikväll. Hoppas det blir en nöffe =)

Jag och Ninni lagade mat sen när Jocke hade åkt och innan hon gick och la sig så badade vi =)
Och ja, vi tvättade håret, viktigt!
Hon är så söt, när bubblorna kommer i vattnet, så tar hon dem och ska tvätta håret igen =)

Nu ska jag inte döra för mycket resten av denna kvällen, funderar på om jag ska spela lite gitarr...och kanske koka mig en kopp te senare =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0