Solen lyser!

Vilket underbart väder!!
Solen strålar och nu önskar jagnästan att klockan hade varit lite mer så vi hade kunnat gå ut, just bara för att det är så fint väder!

Men det går inte, Ninn ligger och vilar sin morgonvila. Knasungen  har börjat gå upp tidigt igen, lite innan 7 gjorde jag vällingen. Vi brukar inte starta dagen innan 7, men har ingen klocka i sovrummet, så man får göra en liten chansning om vad klockna är.
Men nu vilar hon igen och vi ska titta på Spartacus!! (Rekomenderas!!)

Tänkete att jag skulle höra med Jocke om han vill ut och gå en sväng innan jag åker till jobb idag. Om han inte hade planerat att göra det sen i eftermiddag vill säga =)

Det är sånahär fina dagar man egentligen inte vill jobba, speciellt inte när sommaren har kommit och det är den lyxen jag har, att jag inte jobbar så mycket nu =) Hihi!! =)
Det lär ju bli mer i sommar, men ändå!

Så, jag önskar er alla en kanondag, så hörs vi sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0