Slut

Jobbedagen slut, veckan snart slut och här sitter vi i soffan och ugglar med varsin dator =)

Ninni skulle ju ha sovit hos mormor, Jocke lämnade henne där när han for iväg för att fixa i skogen och sen har de suttit på gris ikväll.
Men mamma ringde och frågade om jag kunde komma och hämta Ninni när jag kom hem, för hon va ledsen...När jag kom hem kom samtidigt Jocke och han och David köde till mamma, de hade bilstolen i den bilen så.
Mamma mådde inte riktigt bra, insulin känning och hon hade ramlat igen, därför Ninni hade blivit rädd och ledsen.
Det va sanningen och det va inte vad hon sa till mig när hon ringde. Tur hon försa sig när Jocke paratade med henne....
Hon bär ju inte Ninni längre, hon går efter mamma istället, eller brevid, de går lika fort tror jag, hahah =)
Jävla kärring!!
Faktiskt! Ja, det är min mamma, men när hon inte vågar säga till mig som det är så är det lite kärring över henne.
Jag är ju bara rädd om henne, min älskade mamma. Rädd att det ska hända henne nåt. Även om Ninni är där eller inte. Nu fickman väl reda på det tack vare att Ninni va där, annars hade det väl inte kommit fram förrän om ett par veckor...grr!

Nåja, Ninni kom hem och nu sover hon gott och mamma med hoppas jag.
Hon ska iväg till läkaren imorgon, nån vanligg kontroll tror jag, och det återstår väl bara att höra med henne om hon vågat säga till läkaren att hon ramlat igen.
Fan, rent ut, hon måste äta ordentligt och ha koll på sockret!!

Ja. Då så.

Det har inte varit så mycket på jobb idag heller som man hoppades på, men det har varit en bra dag iaf =)
Nästa helg är det Jocke som får jobba, så kör vi väl på med varannan helg i fortsättningen =)

Hoppas ni alla haft en bra helg, nu ska vi nog se klart serieavsnittet vi kom halvvägs med innan idag och sen UFC som vi va kloka nog att hoppa i natt =)

Imorgon är det måndag, vi är lediga ihop och det ska bli fint väder =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0