Sikken en dag!

Ja. Vi har bakat idag iaf. Det blev havreflarn och jag fick dem mer sega!!! =)
Jag hoppade mjölken, tog lite mer av smöret, bakpulvret och sirapen!! HA!
Men, dock blev de inte så stora och mulliga som Anna fick sina. Men dessa duger =)

Ninni hjälpte till en liten stund efter frukost-mackan. Hon fick ju givetvis mumsa på visparna och sen fick vi ju provsmaka en kaka med =)
Jag gjorde två satser eftersom det inte blev så många då jag gjorde dem lite större.
Men sen efter första omgången blev skruttan trött igen. Sjukling på gång...

När hon gått och lagt sig, gjorde jag andra omgången och sen gjorde jag negerbollar med.

Nyfixade kakor lockade Åsa som kom på kaffe och fika när hon ändå va i Hörby. En trevlig titt =)

Jag hann se lite Vänner och sen kom Jocke och David en snabb sväng. Det blev lite för snabbt, för kaffet jag kokat till dem hann de inte drick, så jag skickade med dem kannan ist, så de fick i sig kaffe iaf =)

Ninni kom upp en stund och hann säga hej till Pappsen, men det va egentligen bara för att komma upp och dricka lite tror jag. För sen la hon sig bara mot min axel och vi stod och nynnade och vaggade. Jag gick in och la henne igen och hon somnade.

Mange ringde och sen en stund senare så ringde Jocke. Båda frågade om inte jag grät...det snöade ju!! Ja fy, ingen rolig syn alls, det får jag säga....

Det blev mer Vänner för min del och sen när Ninni vaknade igen, så lagade vi mat och käkade. Pyttipanna blev det idag och Ninni åt jättebra!
För att hon skulle hållas upp lite iaf, så fick hon bada och som alltid uppskattades det. Massa bubblor och hur kul är inte det då!!
Man kan ju tvätta håret med det, man kan blåsa på dem så att de flyger runt och man kan ha dem på näsan...

Mange kom sen när Snuttan precis va klar och han hade sitt Tv-kort med sig och vi skulle se HIF-MFF mtachen!!! =)
Vi drack kaffe och åt kaka och Ninni åt hon med!! =)
Höll henne uppe till halv 8 och sen fick hon gå och lägga sig vilket hon inte hade något emot. Nu sover hon gott.

Matchen..ja det va jätteroligt att få se den. Tack Mange för en trevlig kväll!
Men tjaaa....matchen kunde väl slutat bättre...

Nu ska jag ut med hundarna och sen ska jag lägga mig här på soffan och fortsätta kolla Vänner =)

Hoppas Jocke får skjuta sin gris ikväll!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0