Rastplatsen och fika =)

Idag när vi hämtat Ninni och druckit en kopp kaffe med mamma, så begav vi oss mot hundrastplatsen.
Jocke släppte mig och hundarna där och sen körde han hem för att hämta lite fika och vagnen, så han och Ninni gick ner till oss sen.
Hundarna älskar ju (självklart) att va ute och de lekte och hade sig.
Jocke och Ninni kom och efter en stund mumsade vi på gräddbullar =)

Vi stannade ett par timmar innan vi gick hemåt igen och hade Ninni redan somnat. Skönt att sova ute i friska luften =)

Hon vaknade när vi kom hem, åt lite yoghurt och senare vilade hon igen, märktes att hon inte vilat riktigt vad hon skulle innan.

Vi tittade på Supernatural, serien vi kollar nu och sen va det dags för Jocke att bli hämtad av David. De har haft mycket att göra idag, de skulle köra och hämtat spridaren till åteln, fixa belysningen och köra tornet och ställa det på plats. Sen ska det byggas klart med, men det får ju göras på plats.
De kom hitom och hämtade Jockes snus och hans jacka fick med följa med, de skulle nog sätta sig en stund ikväll med =)

Jag och Ninni har lagat mat och badat ikväll. Efter att ha hjälpt till att laga mat och sen dyka och ha sig en massa så bidde snuttan trött och gick och la sig vid 8 =)

Jag ska bara sitta här och ta det lugnt =)

Bilderna från igår ska ni få, men först kommer några som jag bara har varit för lat för att lägga upp...


Mys med Pappsen! =)






Påskägget Pappsen kom hem med lite i förskott =)






Ser du mig?



Kuligt och mumsigt när vi bakar =)

















Så lite bilder från igår, mysigt i solen på rastplatsen och hundarna busar och njuter och vi njuter att den härliga solen =)





















Ute hos David och Ulrika byggdes det torn =)



Och Ninni gick och satte sig i en hundbur =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0