Rastgården

Det va en lugn förmiddag, Ninni vilade sin morgonvila men sen vilade hon inte ordentligt senare. Ville inte somna, visade att hon ville lägga sig, men sen låg hon bara och snackade.
Så vi klädde på oss och gick ner till hundrastplatsen=)

Hundarn ahade kul, de plaskade lite i ån och Cox vågade sig to.m ner i vattnet idag =)

Det va varmt och härligt och efter en och en halv timme begav vi oss hem igen och jag körde till Amnesty för att köpa mattor till jakttornet. 3 st för 100 spänn. Kan man väl inte klaga på =)
Sen handlade jag lite och va en snabb sväng och sa hej till mamma innan jag körde hem igen.

Jocke blev sen hämtad av David och nu har de gjort klart tornet! =)
Jag får hänga med ut en dag snart, så jag får se det.

Jag fick vilat en 20 minuter innan Ninni sen vaknade och vi fixade här hemma. Vi har diskat och dammsugat och sen tog vi ett bad!
Klockan blev 19 innan vi kom upp från badet, men Ninni va redan trött. Nej, tänkte jag, du får inte gå och lägga dig redan...så hon hjälpte mig fixa med kläderna och vi tittade i tidning och hon körde lite med sin vagn.
Jocke kom hem och vid 20 blev det välling och Ninni somnade gott =)

Nu har Henke kommit!! =) Trevligt!
Vi ska få hem en pizza från chefen när han kommer till Hörby och det blir väl nån öl för karlarna =)

Imorgon ska nog Jocke jobb tror jag. Vad jag och Ninni ska göra vet jag inte riktigt, men vi går nog säkert en sväng och matar ankorna =)
På tal om ankor, så har det varit två ankor här utanför huset några gånger. Och när vi satt på balkongen innan ikväll, så kom det en anka flygades. Jocke försökte locka på den och ankan väde faktiskt och flög och landade framför vår balkong!! Hahaha!!
Så jag gick in och hämtade lite bröd till den, så den fick lite kvällsmat =)

Ha en bra kväll!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0